wtorek, 8 października 2013

Allani!

Hej kochani! Witam Was po mojej długiej nieobecności, postaram się to nadrobić. Dzisiaj przygotowałam dla Was post z setami, które tworzę na ALLANI , jeśli komuś zabawa w stylistkę sprawia radochę to zapraszam na tą stronkę, sprawna, wygodna w obsłudze, przejrzysta, jedna z moim ulubionych :)
Poniższe sety są typowo jesienne, w tym sezonie bardzo podobają mi się spodnie w kolorze burgundowym, parki, płaszczyki i workery, do których jeszcze jakiś czas temu nie byłam przekonana.
Czekam w komentarzach na opinie związane z moimi setami! :)








25 komentarzy:

  1. ja też właśnie poluję na parke ;p
    zapraszam fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie!!!! Już kolejny interesujący post, który tutaj widzę. Inspirujący, a to chyba najważniejsze.. ;p

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook: "annffashion" --> dałabyś "Lubię to!"?..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zestawy! Ostatni najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne stylizacje <3 Podoba mi sie ten drugi naj bardziej <3
    xoxo
    urszula www.fashfab.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni zestaw najlepszy moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawy:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/elegance-with-hint-of-color.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste zestawy <3 pozdrawiamy I zapraszamy do nas

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne sety! naprawdę rewelacja!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I like the last one the most! I have the pink skirt haha :D

    www.kristianavasarina.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja szczególnie przypadła mi do gustu, świetna!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawy :) świetne dwie ostatnie stylizacje ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, pozdrawiam i zapraszam na girlsinhalves.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle Ci to wychodzi :) wyglądają jak strony z gazety

    OdpowiedzUsuń